December.

pejam celik pejam celik result pmr coming soon! so mohon result baik sihat alhamdulilah saya pasrah dgn apa yg selama ni saya usaha kan. dgn keadaan family, terpaksa tggl kn hp dunia It dn yg paling pnting lagi tggl kn ajman. Sadis betul bila ingt memori pmr time tu, Hehe :p 

 So kali ni nak story panjang lebar sikit, nak cakap solo-solo :) now i'm start new life, new room, new number! hehe, dan yg paling penting lgi tak pernah umur saya tggl kn dunia It dgn sekian lama mcm tu hah :p Maklum lah cuti sekolah ni saya teramat lah busy dgn makan tidur. Dan malam kerje part time T_T 



 Alhamdulilah 9month already dgn Mr.A ♥ Saya rasa bersyukur sngt dan saya dapat rasakan perubahan hidup saya pahit manis semua nya saya lalui dgn Mr.A . Dari bab kawan, keluarga tapi dia tetap sabar. Alhamdulilah skrg family terima kami seadanya. Rasa nk nangis dah ni! Hehe :p Semenjak kenal dgn Mr.A ni saya byk senyapkan diri dah tak mcm dulu just luangkan masa dgn family and jantung hati :p Kali ni biar lah saya hidup dgn life saya dn senyapkan diri malas dah nak campur diri. Dapat rasakan saya ni buang masa lebih baik saya focus dgn life saya. Byebye ^^